НАВУКОВЫЯ НАПРАМКІ ПРАЦЫ КАФЕДРЫ

Навуковыя інтарэсы кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту закранаюць такія галіны эканомікі, як менеджмент, маркетынг, рэклама, пасярэднікавыя і кансалтынгавыя паслугі ў эканамічнай сферы, рашэнне фундаментальных і практыка-арыентаваных задач у сверы турызму і гасціннасці, міжнароднае бізнес-асяроддзе.

Кафедра ажыццяўляе наукова-даследчую дзейнасць па наступных аноўных напрамках:

  1. Выкананне навуковых даследванняў у рамках ініцыятыўных тэм другой паловы дня “Адзнака дзейнасці рытэйлерскай сеткі ў аснове вывучання пакупніцкіх пераваг птушкагадоўчай прадукцыі, “Стратэгічныя напрамкі ўстойлівага развіцця сферы турызму і гасціннасці”
  2. Удзел у  інавацыйных праектах
  3. Падрыхтоўка і правядзенне міжнародных каферэнцый, у тым ліку студэнцкіх (удзел у працы аргкамітэтаў, журы на секцыях студэнцкай канферэнцыі, рэцэнзаванне зборнікаў матэрыялаў канферэнцый, удзел у працы рэдакцыйных калегій зборнікаў канферэнцый)
  4. Удзел у працы міжнародных канферэнцый, выступленне з дакладамі на пленарных паседжаннях і секцыях
  5. Публікацыя навуковых прац ППС кафедры, у тым ліку манаграфіі, артыкулы (у т.л. у выданнях, індакасаваныя Scopus і Web of Science), тэзісы дакладаў і матэрыялы канферэнцыі
  6. Публікацыя навукова-практычнага часопіса “Турызм і гасціннасць” (2 разы ў год)
  7. Кіраўніцтва навукова-даследчай працай студэнтаў, падрыхтоўка і рэцэнзаванне студэнцкіх публікацый і конкурсных работ, арганізацыя працы студэнцкага кружка “Маркетолаг” і студэнцкай навукова-даследчай лабораторыіі па турзме і экскурсазнаўстве.

​​​​​​​