Кафедра маркетынгу і міжнароднага менеджменту ў сваёй дзейнасці кіруецца палітыкай у галіне якасці, патрабаваннямі стандарту СТБ ISO 9001, кіраўніцтвам па якасці і іншымі дакументамі сістэмы менеджменту якасці ўніверсітэта, нарматыўнымі дакументамі і інструкцыямі Міністэрства адукацыі, Статаутам Установы адукацыі “Палескі дзяржаўны ўніверсітэт”, загадамі рэктара, распараджэннямі і загадамі дэкана эканамічнага факультэта, а таксама Стпновішчам аб кафедры і яе планам развіцця.
Кафедра выпускае на першай ступені вышэйшай адукацыі па спецыяльнасцях “Маркетынг прадпрыемстваў у прамысловасці”, “Менеджмент ў сферы міжнароднага турызму”, “Турызм і гасціннасць”,
на другой ступені вышэйшай адукацыі па спецыяльнасці “Маркетынг”.
Кафедра маркетынгу і міжнароднага менеджменту мае 2 філіялы на базе ААТ “Астрамечава” і ТДА “Віапаль”. У філіялах кафедры праводзіцца праца па стысуляванні прафесійнага самаразвіцця, развіцці ў студэнтаў прафесійна істотных якасцей, арганіізавана інфармаваанне студэнтаў аб дзейнасці дзяржаўных органаў, па асноўных пытаннях дзяржаўнай унутранай і знешняй палітыцы, сацыяльна-эканамічнага развіцця Рэспубліцы Беларусь, духоўнага і культурнага жыцця таварыства.
На паседжаннях кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту заслухоўваюцца справаздачы кіраўнікоў філіялаў.
1. Філіял кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту на базе ААТ “Астрамечава”
Філіял кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту на базе ААТ “Астрамечава”, які размешчаны ў в. Астрамечава Брэсцкага раёна, быў заснаваны ў адпаведнасці з рашэннем Савету Установы адукацыі “Палескі дзяржаўны ўніверсітэт” ад 31.01.2008 № 6 і пісьмом ААТ “Астрамечава”ад 10.04.2008 № 991 “Аб адкрыцці філіяла”.
У сваёй дзейнасці філіял кіруецца Становішчам аб філіяле кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту ад 25.03.2020 № 54.
Вучэбная праца філіяла кафедры ажыццяўляецца ў рамках кансультавання і кіраўніцтва магістарскімі дысертацыямі ў магістрантаў дзённай формы навучання спецыяльнасці “Маркетынг”. Дырэктар ААТ “Астрамечава” Бурак А.А з’яўляецца кіраўніком і членам дзяржаўнай экзаменацыйнай камісіі па абароне магістарскіх дысертацый па спецыяльнасці “Маркетынг”.
У працэсе правядзення кансультацый ў студэнтаў і кіраўнікоў магістаркімі дысертацыямі шырока карысталіся такія актыўныя формы навучання, як круглы стол, элементы кейс-тэхналогій, аналіз канкрэтных. Практычных сітуацый, вучэбныя групавыя дыскусіі. Пры гэтым прымяняліся наступныя інтэрактыўныя метады ў вучэбны працэс: арганізацыя тэматычных заняткаў, арганізацыя часовых творчых калектываў пры працы над вучэбным праектам, арганізацыя дыскусій і абмеркаванняў спрэчных пытанняў, што дазваляе больш якасна ажыццявіць праверку атрыманых ведаў.
2. Філіял кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту на базе АТД “Віапаль”
Філіял кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту на базе АДТ “Віапаль”, які размешчаны па адрасе: 220030, г. Мінск, вул. Інтэрнаыянальная, 14/4. Філіял заснаваны ў адпаведнасці з рашэннем Савета Установы адукацыі “Палескі дзяржаўны ўніверсітэт” № 3 ад 28.11.2015.
Па прадстаўленні загадчыка кафедры і па ўзгадненні з дырэктарам АДТ “Віапаль” кіраўніцтва філіялам ажыццяўляе дырэктар Патаева Галіна Рамуальдаўна,к.г.н.
У сваёй дзейнасці філіял кіруецца Становішчам аб філіяле кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту ад 25.03.2020 № 54.
Вучэбная праца філіяла кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту ажыццяўляецца у рамках кансультавання студэнтаў пры выкананні дыпломных і курсавых прац, кіраўніства пераддыпломнай і вытворчай практыкай.
Кіраўнік і супрацоўнікі філіяла кафедры прымаюць удзел у распрацоўцы вучэбных праграм па вучэбных дысцыплінах кафедры, у арганізацыі метадычнага забяспечвання аукацыйнага працэсу, падрыхтоўцы вучэбна-метадычных матэрыялаў, ажыццяўляецца ўзгадненне сумесна з кафедрай тэматыцы курсавых і дыпломных прац, праводзіцца праца са студэнтамі у рамках дзейнасці студэнцкай навукова-даследчай лабараторыі па турызме і экскуразнаўстве.