Навуковыя інтарэсы кафедры маркетынгу і міжнароднага менеджменту закранаюць такія галіны эканомікі, як менеджмент, маркетынг, рэклама, пасярэднікавыя і кансалтынгавыя паслугі ў эканамічнай сферы, рашэнне фундаментальных і практыка-арыентаваных задач у сверы турызму і гасціннасці, міжнароднае бізнес-асяроддзе.
Кафедра ажыццяўляе наукова-даследчую дзейнасць па наступных аноўных напрамках:
- Выкананне навуковых даследванняў у рамках ініцыятыўных тэм другой паловы дня “Адзнака дзейнасці рытэйлерскай сеткі ў аснове вывучання пакупніцкіх пераваг птушкагадоўчай прадукцыі, “Стратэгічныя напрамкі ўстойлівага развіцця сферы турызму і гасціннасці”
- Удзел у інавацыйных праектах
- Падрыхтоўка і правядзенне міжнародных каферэнцый, у тым ліку студэнцкіх (удзел у працы аргкамітэтаў, журы на секцыях студэнцкай канферэнцыі, рэцэнзаванне зборнікаў матэрыялаў канферэнцый, удзел у працы рэдакцыйных калегій зборнікаў канферэнцый)
- Удзел у працы міжнародных канферэнцый, выступленне з дакладамі на пленарных паседжаннях і секцыях
- Публікацыя навуковых прац ППС кафедры, у тым ліку манаграфіі, артыкулы (у т.л. у выданнях, індакасаваныя Scopus і Web of Science), тэзісы дакладаў і матэрыялы канферэнцыі
- Публікацыя навукова-практычнага часопіса “Турызм і гасціннасць” (2 разы ў год)
- Кіраўніцтва навукова-даследчай працай студэнтаў, падрыхтоўка і рэцэнзаванне студэнцкіх публікацый і конкурсных работ, арганізацыя працы студэнцкага кружка “Маркетолаг” і студэнцкай навукова-даследчай лабораторыіі па турзме і экскурсазнаўстве.